تصمیم گرفتم پس از ۶ سال دوری به خانه برگردم!

بازیکن هندبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان تیم شهر من است و با توجه به اینکه سال‌ها از اصفهان دور بودم، تصمیم گرفتم پس از ۶ سال دوری به خانه برگردم.

راضیه سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازگشتش به تیم هندبال سپاهان اظهار کرد: حدود دو ماه پیش مذاکراتی را با باشگاه سپاهان انجام دادم و با توجه به بومی‌گرایی سپاهان تصمیم گرفتم امسال در سپاهان باشم، سپاهان تیم شهر من است و با توجه به اینکه سال‌ها از اصفهان دور بودم، تصمیم گرفتم پس از ۶ سال دوری به خانه برگردم.

وی در خصوص عملکردش با تیم فولاد هرمزگان در فصل گذشته افزود: فولاد هرمزگان تیمی بود که در آخرین لحظات بسته شد و ۱۰ روز مانده به مسابقات به بندرعباس اعزام شد.

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: در نیم‌فصل اول بسیاری از امتیازات را به دلیل آماده نبودن و کمبود وقت از دست دادیم و همین امتیازات از دست رفته باعث شد تا آخر فصل جایگاه سوم را از دست بدهیم و به جایگاه پنجم سقوط کنیم.

وی در خصوص زیر ساخت‌ها و کمبودهای هندبال بانوان اظهار کرد: دیده نشدن ورزش بانوان موجب شده است تا تیم‌ها سخت اسپانسر جذب کنند و به نظر من مهم‌ترین مشکل ورزش بانوان همین دیده نشدن و کمبود اسپانسر است که همیشه به ضرر ورزش بانوان تمام می‌شود.

وی ادامه داد: دغدغه‌های مالی در ورزش بانوان بسیار زیاد شده است و اگر همین دغدغه‌های مالی برطرف شود، هندبال و ورزش بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سهرابی در پایان در خصوص کار کردن در کنار فاطمه محمدخانی، سرمربی جدید هندبال سپاهان خاطرنشان کرد: محمدخانی یکی از مربیان خوب هندبال بانوان است که فصل گذشته سرمربی تیم ما در فولاد هرمزگان بود و امسال هم افتخار این را دارم که در کنار این مربی کار کنم و از تجربیات و دانش بالای این مربی استفاده کنم.

کد خبر 685040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.