مشکلی برای تامین خوابگاه دانشجویان نداریم

رئیس دانشگاه یاسوج از تجهیز سراهای دانشجویی این دانشگاه برای پذیرایی از دانشجویان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه یاسوج، بهادر کرمی در بازدید از سراهای دانشجویی دانشگاه یاسوج، با تاکید بر تسریع رفع بعضی کاستی‌ها و نواقص اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار شد تعمیرات اساسی برای ابنیه شامل رنگ‌آمیزی و نصب پرده انجام و تجهیزات درونی خوابگاه‌ها از جمله یخچال، اجاق گاز و مواردی از این دست در تمام خوابگاه‌های دانشگاه فراهم شود.

وی افزود: بهسازی و تجهیز خوابگاه‌ها در حجم وسیعی انجام و مطابق برنامه زمان‌بندی مقرر شد، یکم شهریورماه کار به پایان برسد. امروز به اتفاق معاون دانشجویی، مدیر حوزه ریاست و دیگر مدیران دانشگاه از چگونگی روند پیشرفت کار بازدید به عمل آمد.

رئیس دانشگاه یاسوج با اعلام رضایت از بهسازی و تجهیز سراهای دانشجویی خاطرنشان کرد: پیشرفت کار در مجموع راضی‌کننده بوده است و خوابگاه‌ها حداکثر تا پانزدهم شهریورماه آماده پذیرایی از دانشجویان خواهد بود.

کرمی اضافه کرد: از ۱۵ خوابگاه دانشجویی دانشگاه یاسوج، هفت خوابگاه به‌طور کامل رنگ‌آمیزی شده است و سایر خوابگاه‌ها به تأسیسات زیربنایی و سایر امکاناتی که دانشجویان نیاز دارند، مجهز شده است.

وی از حمایت‌های وزارت علوم قدردانی و تاکید کرد: این اقدامات با حمایت و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد و با تزریق مالی که در دانشگاه‌ها انجام شد، موفق شدیم بهسازی و تجهیز سراهای را انجام دهیم.

رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: بر اساس ثبت‌نام‌های انجام شده، تعداد دانشجویان متقاضی خوابگاه هم‌اکنون هزار دانشجوی دختر و ۴۰۰ دانشجوی پسر است که با احتساب دانشجویان جدیدالورود تقریباً سه هزار دانشجو متقاضی خوابگاه هستند.

کرمی اضافه کرد: ظرفیت خوابگاه در حال حاضر برای دانشجویان متقاضی نوبت شبانه، دختر و پسر فراهم شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت اسکان دانشجویان در سال تحصیلی جدید گفت: همچون سال گذشته، امسال نیز به طور کامل دانشجویان متقاضی خوابگاه‌ها را پوشش خواهیم داد.

رئیس دانشگاه یاسوج افزود: با توجه به مسئولیت دانشگاه یاسوج در مدیریت خوابگاه‌های خودگردان دانشجویی، به معاونت دانشجویی مأموریت داده شد خوابگاه‌های خودگردان را مورد بررسی قرار دهد و برای خوابگاه‌هایی که از نظر فنی مشکل ندارد، مجوز صادر کند.

کد خبر 685023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.