اسکان بیش از ۴۵ هزار زائر در بوستان‌های شهر قم

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم از اسکان بیش از ۴۵ هزار زائر اربعین در بوستان‌های شهر قم خبر داد.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اسکان موقت زائران اربعین در شهر قم اظهار کرد: از هفته‌های قبل هماهنگی‌های لازم با استانداری قم به‌عمل آمده و بوستان‌های شهر قم برای اسکان زائرین آماده شده است.

وی با اشاره به اسکان موقت زائران اربعین از استان‌های مختلف کشور در مسیر حرکت به سمت کربلا افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای پذیرایی از زائران در بوستان‌های مشخص انجام شده است.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم با اشاره به هماهنگی با اداره کل تخلفات شهری شهرداری قم به‌منظور پاکسازی بوستان‌های هدف از آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان آتش‌نشانی برای استقرار خودرو و سرکشی در مسیر ارتقای ایمنی زائران، مکاتبه شد.

جوادیان اضافه کرد: از ابتدای ماه سفر در بوستان‌های فدک، مهدی، نیایش و امام رضا (ع)، شاهد استقرار زائران اربعین در مسیر حرکت به سمت کربلای معلی بوده‌ایم و بوستان غدیر و بوستان هاشمی نیز به عنوان پشتیبان برای استقرار زائران آماده‌سازی شده است.

وی تأکید کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون، ۱۱ هزار و ۳۴۶ تخته چادر در چهار بوستان هدف برپا شده است و بیش از ۴۵ هزار زائر اسکان پیدا کرده‌اند.

کد خبر 685022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.