توقف یونیون سن‌ژیل مقابل رویال‌آنتورپ با گلزنی مهاجم دورگه ایرانی

تیم فوتبال یونیون سن‌ژیل در چارچوب هفته ششم ژوپیترلیگ بلژیک با گلزنی دنیس اکرت مقابل رویال‌آنتورپ متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال یونیون سن‌ژیل و رویال‌آنتورپ امشب _یک‌شنبه، دوازدهم شهریورماه_ در قالب ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بلژیک موسوم به ژوپیترلیگ از ساعت ۱۷:۳۰ با سوت جان بوتربرگ در ورزشگاه جوزف مارین به‌مصاف هم رفتند و در نهایت تساوی پرگل دو بر دو باعث شد امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.

تیم فوتبال یونیون سن‌ژیل که از دنیس اکرت مهاجم دورگه ایرانی-آلمانی برخوردار است، خیلی‌زود در دقیقه چهارم با ضربه‌پنالتی که تصاحب کرد، توسط همین بازیکن یعنی دنیس اکرت به گل رسید، اما در ادامه دو گلی که ساموئل وینس و یورگن اکلنکمپ برای رویال‌آنتورپ زدند این تیم پیش افتاد.

در شرایطی که یونیون سن‌ژیل در آستانه تحمل شکست خانگی بود موفق شد باز هم یک ضربه‌پنالتی به‌دست بیاورد و گوستاوو نیلسون در دقیقه ۸۷ بازی پشت توپ ایستاد و با گل‌کردن آن، جواب کامبک رویال‌آنتورپ را داد تا یونیون سن‌ژیل از شکست خانگی فرار کند و یک‌امتیاز را برای خود نگه داشت.

دنیس اکرت هم پس از به‌ثمر رساندن گل اول یونیون سن‌ژیل، در دقیقه ۶۳ جای خود را به گوستاوو نیسلون زننده گل دوم این تیم داد؛ اکرت در پنج بازی که تاکنون برای یونیون سن‌ژیل در ژوپیترلیگ بلژیک انجام داده، پنج گل زده و یک پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرده که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

کد خبر 684982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.