خدمت‌رسانی ۱۰۰ پاکبان زیارت‌اولی شهرداری اصفهان به زائران در کربلای معلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: حدود ۱۰۰ نفر از پاکبانان شهرداری اصفهان که در شهر کربلا مشغول به‌کار هستند، بار اولی است که برای زیارت به کربلا مشرف شده‌اند و این حجم از فشار کار برای آن‌ها تنها با شور و عشق اباعبدالله الحسین(ع) قابل تحمل و شیرین است.

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح فعالیت‌های ستاد اربعین شهرداری اصفهان اظهار کرد: برنامه‌هایی برای شهرداری اصفهان در کربلای معلی و در مرز چذابه در نظر گرفته شده است، در چذابه، مدیریت پایانه مرزی و در کربلا قسمت مهمی از خیابان‌های منتهی به حرم در اختیار شهرداری این کلان‌شهر قرار گرفته است که ۱۵۰ نیرو برای نظافت و سرویس‌دهی به زائران حسینی خدمت می‌کنند.

وی افزود: به همراه شهردار اصفهان از هر دو محل بازدید کردیم و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، روند خدمت‌رسانی به‌نحو مطلوبی در حال انجام است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به جلسه برگزار شده با شهردار کربلا گفت: امیدواریم سال‌های آینده با برنامه‌ریزی قبلی بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری را به زائران ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیل عظیمی از زائران حسینی به کربلا آمدند و مدیریت و سرویس‌دهی به این جمعیت به‌طور قطع کار دشواری است، خاطرنشان کرد: حدود ۱۰۰ نفر از پاکبانان شهرداری اصفهان که در شهر کربلا مشغول به‌کار هستند، بار اولی است که برای زیارت به کربلا مشرف شده‌اند و این حجم از فشار کار برای آن‌ها تنها با شور و عشق اباعبدالله الحسین (ع) قابل تحمل و شیرین است.

کد خبر 684980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.