تداوم نیمکت‌نشینی علیرضا جهانبخش در فاینورد

تیم فوتبال فاینورد در هفته چهارم لیگ اردیویژه هلند و در غیاب علیرضا جهانبخش، برابر اوترخت با حساب پنج بر یک برنده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _یک‌شنبه، دوازدهم شهریورماه_ تیم‌های فوتبال اوترخت و فاینورد از ساعت ۱۳:۴۵ در چارچوب هفته چهارم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ اردیویژه هلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت تیم فوتبال فاینورد روتردام موفق شد با نتیجه پنج بر یک صاحب پیروزی قاطعانه‌ای شود.

تیم فوتبال فاینورد روتردام در این دیدار با دبل سانتیاگو خیمنز و تک‌گلی که کالوین استنگز، آیاسه پوئدا و یانکوبا مینتح به‌ثمر رساندند توانست به پیروزی پرگل خارج‌ازخانه دست پیدا کند.

نکته مهم بازی امروز، نیمکت‌نشینی مطلق علیرضا جهانبخش بود که فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و از روی نیمکت شاهد برتری درخشان تیم خود بود.

علیرضا جهانبخش علاوه‌بر نیمکت‌نشینی در مصاف هفته چهارم فاینورد مقابل اوترخت، در هفته سوم نیز مقابل آلمیره‌سیتی نتوانسته بود اعتماد سرمربی فاینورد را برای حضور در زمین به‌دست آورد و در شرایطی موفق به انجام سومین بازی خود در لیگ اردیویژه نشد که فاینوردی‌ها شش بر یک از سد آلمیره‌سیتی گذشتند.

به‌نظر نمی‌رسد علیرضا جهانبخش دچار مصدومیت شده و یا شرایط بازی در مستطیل‌سبز را نداشته باشد و به همین دلیل تعجب‌برانگیز است که آرنی اسلات باوجود نمایش خوب جهانبخش در اواخر فصل گذشته و ابتدای فصل جاری، در طی دو هفته گذشته به وی فرصت بازی نداده است. اکنون نیز تیم‌ها به فیفادی می‌روند و جهانبخش حدود دو یا سه هفته دیگر باید صبر کند تا برای حضور در ترکیب اصلی فاینورد تلاش کند.

کد خبر 684976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.