فعالیت ۲۰۰  نیروی درمانی، امدادی و داوطلب هلال احمر کرمان در عراق

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از حضور ۲۰۰ پزشک، پیراپزشک، نیروی امدادی و داوطلب در کشور عراق خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار زائر از خدمات درمانی، دارویی و امدادی در درمانگاه هلال احمر کرمان در هتل بستان نجف اشرف بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا فلاح امروز _ یک‌شنبه دوازدهم شهریورماه _در جلسه ستاد اربعین حسینی در محل استانداری از حضور بیش از ۲۰۰ پزشک، پیراپزشک، نیروی امدادی و داوطلب در کشور عراق خبر داد و اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار زائر از خدمات درمانی، دارویی و امدادی در درمانگاه هلال احمر کرمان در هتل بستان نجف اشرف بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه خدمات جمعیت هلال احمر در درمانگاه هتل بستان در نجف اشرف ادامه دارد، افزود: در موکب ورودی شهر ماهان نیز جمعیت هلال احمر در حال خدمت رسانی به مراجعه کنندگان این موکب است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۱۶۰ امدادگر از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز به مشهد مقدس جهت امدادرسانی به زائران (ایرانی و غیر ایرانی) در ایام شهادت امام رضا علیه السلام اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به آموزش موکب داران توسط جمعیت هلال احمر ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان کرمان آماده خدمت رسانی به همشهریان کرمانی در مراسم شهادت امام رضا علیه السلام است.

کد خبر 684972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.