۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
۳۰۰ میلیون پوند برای جذب صلاح!

رابی فاولر، اسطوره لیورپول به سران باشگاه گفته است که خود را برای پیشنهاد "دوبرابری" الاتحا آماده کند که می‌تواند به ۳۰۰ میلیون پوند (۳۷۸ میلیون دلار) برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گفته می‌شود الاتحاد عربستان سعودی که هزینه زیادی تاکنون انجام داده، پیشنهادی ۱۵۰ میلیون پوندی (۱۸۹ میلیون دلاری) برای محمد صلاح، ملی پوش مصری لیورپول آن هم قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در انگلیس ارائه کرده است. البته این پیشنهاد توسط قرمزها رد شده است.

با این حال، علاقه به خاورمیانه همچنان پابرجاست، و شایعاتی مبنی بر اینکه احتمالاً صلاح به عربستان برود، وجود دارد. رابی فاولر، اسطوره قرمزها، که اکنون در القادسیه مربیگری می‌کند، درباره این اتفاق به رسانه میرر گفته است: "در مورد بزرگترین سوال حال حاضر فوتبال، صحبت خاصی ندارم. بگذارید آن را حماسه صلاح بنامیم. با مشاهده اوضاع در عربستان سعودی، به طرز دردناکی آشکار است که الاتحاد همچنان تسلیم نمی‌شود. هنوز یک هفته به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات عربستان باقی مانده است و می‌توانم به شما بگویم که صلاح به اینجا می‌آید.

"شاید نه در این پنجره، اما به زودی، به خاطر اینکه او مشهور است، و اینکه تعداد زیادی از مردم اینجا به شدت می‌خواهند این اتفاق بیفتد. بدون شک او یکی مشهورترین فوتبالیست‌های جهان است. هفته گذشته گفتم، آنها می‌خواهند که او چهره برتر لیگ عربستان باشد. همچنین همانطور که در جاهای دیگر دیده‌ایم، معمولاً سعودی‌ها به آنچه می‌خواهند، می‌رسند."

فاولر در مورد پولی که لیورپول می‌تواند از فروش صلاح به دست آورد و اینکه آیا قرمزها به جدایی از ارزشمندترین دارایی خود فکر می‌کنند، افزود: «پیشنهادهایی که لیورپول قبلاً رد کرده واقعاً حیرت‌انگیز است، اما، صادقانه بگویم، اگر قبل از پایان این هفته، پیشنهاد مالی عربستانی‌ها دو برابر شود، تعجب نخواهم کرد. به این فکر کنید که چه رؤیای بزرگی برای سعودی‌ها خواهد بود که او را به عنوان سفیر خود، در اختیار داشته باشد. صلاح واقعاً یک سوپراستار است. بعد از مسی و رونالدو، او مشهورترین فوتبالیست جهان است."

"صلاح در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد، من نمی‌خواهم او برود. چون طرفدار لیورپول هستم، همواره بهترین‌ها را برای باشگاهم می‌خواهم و فکر می‌کنم حتی ۱۵۰ میلیون پوند هم ممکن است برای آن کافی نباشد. این پول برای مالکان تیم منطقی به نظر می‌رسد. بله، این مبلغ واقعاً دیوانه کننده‌ای برای یک بازیکن ۳۱ ساله است."

صلاح تا سال ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد بسته است، بنابراین قرمزها تحت هیچ‌گونه فشاری برای فروش او نیستند، و مرد مصری، پس از رکوردشکنی‌های پی در پی طی ۶ سال به یاد ماندنی در مرسی ساید، همچنان رکوردهای بیشتری را برای شکستن در نظر دارد.

کد خبر 684958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.