وزش باد و بارش پراکنده اصفهان را در برمی‌گیرد

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان از گاهی افزایش ابر با میزان بیشتر در نیمه غربی و گاهی وزش باد همراه با احتمال بارش پراکنده خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان دهنده جوی نسبتاً ناپایدار طی هفته جاری بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت کمی ابری، گاهی افزایش ابر با میزان بیشتر در نیمه غربی و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان ادامه داد: در مناطق مستعد و ارتفاعات غربی استان طی امروز احتمال بارش پراکنده نیز وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز بیشینه دمای هوای چهار شهرستان بادرود و کاشان با ۴۱ درجه و مهاباد و آران و بیدگل با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده است، گفت: بیشینه دمای ۲۸ شهرستان استان پایین‌تر از ۳۹ درجه سانتی‌گراد قرار دارد.

امینی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: کاشان با دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 684933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.