عدم اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی مانع افزایش تولید است

دادستان کرمان گفت: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه با جدیت هر چه تمام‌ پیگیر حل مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از رابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی بخشی _امروز دوازدهم شهریورماه_ در بازدید از مجموعه کارخانجات فاستونی آسیا با اشاره به اینکه حمایت از تولید و اشتغال مهمترین رویکرد دستگاه قضا است، اظهار کرد: تلاش واحدهای تولیدی بسیار ارزشمند و جای تقدیر دارد چرا که ایجاد فرصت اشتغال نیاز امروز جامعه و اشتغالزایی نه تنها خدمت به جامعه بلکه کمک به دستگاه قضائی است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ بر مبنای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ضمن تشکیل ١۶٨ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و برگزاری ۴٣ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی، از بیکار شدن بالغ بر ٨ هزار و ٨١ کارگر جلوگیری و زمینه اشتغال ١ هزار و ٢۶۴ نیروی کار جدید نیز فراهم شد و از تعطیلی ۴۴ واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی جلوگیری بعمل آمد و ۴۵ واحد تولیدی نیز احیا ء شد.

دادستان کرمان یکی از اهداف قوه قضائیه را فعال سازی و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی دانست و تصریح کرد در پنج ماه ابتدایی سال ١۴٠٢ با برگزاری ١۵ جلسه ستاد استانی با ٣٢ دستور کار و اخذ ٨۴ مصوبه و ٧ بازدید میدانی، به مشکلات ۶۴ واحد تولیدی، صنعتی و معدنی رسیدگی شده است.

بخشی خاطرنشان کرد: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیر حل مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی است و مقرر شد مشکلات این کارخانه در کارگروه حقوقی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مطرح و جهت حل مشکلات آن تصمیم‌گیری شود چرا که عدم اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی، ایجاد مانع در جهت افزایش تولید است.

کد خبر 684927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.