استقرار اکیپ‌های خدمت‌رسان شهرداری ارومیه در مرز تمرچین

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: اکیپ های مدیریت پسماند، آتش‌نشانی و مجموعه‌های فرهنگی شهرداری ارومیه در مرز تمرچین مستقر شده‌اند و تردد آسان و امن زائران از تمرچین ثمره خون هزاران شهید است.

مصطفی میلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین، اظهار کرد: امسال دومین سالی است که در گذرگاه مرزی تمرچین در خدمت زائرین اربعین حسینی هستیم و اکیپ‌های آتش‌نشانی، مدیریت پسماند و مجموعه‌های فرهنگی شهرداری ارومیه به عنوان خادمان اربعین در این مرز مستقر شده‌اند.

وی افزود: بزرگترین تجمع جهان موجب مودت و دوستی دو ملت ایران و عراق می‌شود و تردد آسان و با امنیت کامل از مرز تمرچین و عبور از اقلیم کردستان، ثمره خون هزاران شهید مدافع وطن و حرم است که برای آرامش و امنیت مرزهای کشورمان جان خود را فدا کردند.

رئیس کارگروه خدمات شهری گذرگاه مرزی تمرچین و معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه افزود: شهرداری ارومیه با توجه به رسالت خود با مساعدت شهرداری‌های دیگر استان آذربایجان غربی، خدمات خود را به صورت سازماندهی در قالب برنامه‌ریزی‌های چندین ماهه ارائه می‌دهد.

وی گفت: با بیان اینکه تلاش می‌کنیم شرمنده زائرین اربعین حسینی نشویم، امید است تردد آسان و با آرامش و آسایش از مرز تمرچین را نه تنها برای هموطنان خود، بلکه برای زائران سایر کشورها نیز فراهم کنیم.

کد خبر 684912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.