اجرای طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات، از ابتدای مهرماه در پایتخت

استاندار تهران گفت: طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات، برای مدیریت ترافیک از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد، شهروندان تهرانی برای رفت و آمد به محل کار و تحصیل حدامکان از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، علیرضا فخاری امروز _ یک‌شنبه دوازدهم شهریورماه_ با اشاره به اجرای طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات از ابتدای مهرماه اظهار کرد: جلسه‌های متعددی در شورای ترافیک استانداری برگزار شده است که از مهرماه برای مدیریت ترافیک این طرح ساعت کاری ادارات اجرا خواهد شد.

وی افزود: امسال سعی شده است تناسبی میان ساعت کاری اداره‌ها با مراکز آموزشی ایجاد شود و به نوعی تقسیم ترافیک شود تا کارکنان، دانش‌آموزان و دانشجویان در ساعتی معین به محل کار و تحصیل خود بروند.

استاندار تهران با بیان اینکه سیستم حمل‌ونقل عمومی پایتخت ازجمله ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تقویت خواهد شد، تصریح کرد: از شهروندان تهرانی درخواست می‌شود، حتی‌الامکان برای رفتن به محل کار و تحصیل از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ترافیک شهری پایتخت نیازمند عزم جدی دولت و مدیریت شهری است، ادامه داد: برای مدیریت ترافیک پایتخت در زمان شلوغی، تمام افراد در یک مسیر قرار دارند.

فخاری خاطرنشان کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت فرسودگی چندین‌ساله دارد و به همت وزارت صمت تلاش شده که اتوبوس و تاکسی‌های جدید به این ناوگان تزریق شود.

استاندار تهران ادامه داد: مهرماه نیز پیش‌بینی شده است تا حداقل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان تهران وارد شود.

منبع همشهری آنلاین

کد خبر 684908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.