اختصاص بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال به حوزه‌های امنیت و فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۲ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال در سفرهای رئیس‌جمهور به حوزه‌های امنیت و فرهنگ استان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجواد هاشمی‌مهر امروز _یکشنبه دوازدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از دو سفر رئیس‌جمهور به این استان، کهگیلویه و بویراحمد در حوزه زیرساختی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در مسیر تحول قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اختصاص اعتبارات به حوزه‌های امنیت و فرهنگ در سفر رئیس‌جمهور به استان بی‌نظیر بوده است، گفت: در مجموع ۴۲ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش‌های امنیت و فرهنگ استان اختصاص داده شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حوزه نظم و امنیت عمومی هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، درمان ۶ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال، فرهنگ و هنر سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال، رسانه و ورزش سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش ۹ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال، آموزش عالی چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال، زنان و خانواده یک هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال، میراث فرهنگی و دستگاه‌های حمایتی ۶ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال به استان اختصاص یافته است.

هاشمی‌مهر تصریح کرد: از محل سفر اول و دوم هیأت دولت پنج هزار و ۵۰۰ ریال به تکمیل موزه دفاع مقدس استان، ۳۹۰ میلیارد ریال هم برای ساماندهی یادمان شهدای استان، ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت ایستگاه ایست و بازرسی میمند در استان اختصاص یافت.

وی افزود: پارسال ۱۳ میلیارد ریال به شهرداری‌های کمتر برخوردار استان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و هشت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به ورزش و جوانان استان برای خرید تجهیزات ورزشی و یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای به تشکل‌های مردم نهاد برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ۲۵ هزار میلیارد ریال برای تجهیز پارک بانوان در شهرستان‌های بویراحمد، لیکک و دوگنبدان اختصاص یافت.

کد خبر 684887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.