اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به بیمارستان رجایی گچساران / ساخت مرکز پیشرفته بیمارستانی پاتاوه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان شهید رجایی گچساران خبر داد و گفت: مقرر شد با دستور وزیر بهداشت، حدود ۱۰ میلیارد تومان به طرح ساخت مرکز پیشرفته بیمارستانی پاتاوه اختصاص داده شود تا پروژه در کمترین زمان ممکن احداث شود.

به گزارش ایمنا، سید علی احمدزاده پیش از ظهر امروز _یکشنبه دوازدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای سفر هفته گذشته وزیر بهداشت به استان اظهار کرد: هزینه تجهیز بیمارستان‌ها بالا است و وزیر بهداشت برای تجهیز بیمارستان‌های استان قول مساعد داد.

وی افزود: در این سفر برای بازسازی و تکمیل بیمارستان شهید رجایی گچساران، ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده و با این اقدام از انحلال بیمارستان شهید رجایی جلوگیری شد، ضمن اینکه تجهیزات کامل مورد نیاز بیمارستان‌های نرگسی و شهید رجایی گچساران نیز مصوب شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبار بیمارستان شهید رجایی گچساران با مساعدت وزارت بهداشت و بخش دیگری از محل وزارت نفت تأمین می‌شود.

احمدزاده با بیان اینکه پروژه‌های بهداشت و درمان استان در مسیر تحول قرار گرفته است، تصریح کرد: مرکز رادیوتراپی از آرزوهای محقق‌نشدنی مردم استان بود که کلنگ این مرکز با حضور وزیر بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین زده شد.

وی با اشاره به ساخت مرکز پیشرفته بیمارستانی پاتاوه اضافه کرد: مقرر شد با دستور وزیر، حدود ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شود تا پروژه در کمترین زمان ممکن احداث شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر بهداشت از بیمارستان سی‌سخت که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدید کرد، بازدید از بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج نیز از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت بود که منجر به کلنگ‌زنی اورژانس قلب این بیمارستان شد.

احمدزاده با اشاره به بهره‌برداری از مرکز هسته‌ای با حضور وزیر بهداشت گفت: این مرکز با مساعدت وزارت بهداشت به پیشرفته‌ترین دستگاه هسته‌ای مجهز شد.

وی افزود: بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی دهدشت مطالبه ما در سفر وزیر بود که قرار شد با حضور وزیر بهداشت، وزیر تعاون، رئیس سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه استان کهگیلویه و بویراحمد جلسه‌ای پیرامون این پروژه برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

کد خبر 684874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.