فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از بیمارستان ترخیص شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از دو روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه و به‌دست آوردن بهبودی لازم از این مرکز درمانی ترخیص شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار مهدی حاجیان، رئیس پلیس استان کرمانشاه بعدازظهر جمعه، دهم شهریورماه به همراه چهار نفر از همراهان و خدمه پرواز به صورت هوایی از مسیرهای محل تردد زائران اربعین در حال بازدید بود که ناگهان بالگرد حامل آن‌ها در ارتفاعات دشت بیونیج دالاهو دچار نقص فنی و خلبان پرواز مجبور به فرود اضطراری شد.

به علت فرود اضطراری بالگرد، سردار حاجیان و همراهان وی به اضافه خلبان و کمک خلبان دچار جراحت‌هایی شدند و توسط یگان‌های امدادرسان و همکاری اهالی بومی منطقه به مراکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

سردار حاجیان پس از دو روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کرمانشاه و با کسب بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

قدردانی فرمانده از عموم مردم و مسئولان

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از ترخیص از بیمارستان در گفت‌وگویی کوتاه از عموم مردم کرمانشاه و استان‌های مختلف کشور، مسئولان کشوری و لشکری، فرماندهان نظامی و انتظامی و اهالی رسانه که طی روزهای اخیر پیگیر وضعیت سلامتی وی بوده‌اند، قدردانی کرد.

سردار حاجیان افزود: امیدوارم به‌زودی در محل کار حاضر و مصمم‌تر از گذشته به عنوان خادمی صدیق در کنار مردم باشم و برای امنیت، آرامش و آسایش آن‌ها تلاش کنم.

کد خبر 684868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.