قلعه‌نویی خط هافبک تیم‌ملی را سرخابی می‌بندد؟ + عکس

به احتمال فراوان سرمربی تیم ملی در خط هافبک از بازیکنان سرخابی استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزهای گذشته کادر فنی تیم کشورمان اسامی بازیکنان مدنظر خود برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد و شاید در این میان جای خالی محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع بلندقامت پرسپولیس بیش از هر چیز به چشم می‌خورد. این بازیکن تا هفته چهارم لیگ برتر در ترکیب قرمزپوشان عملکرد مطلوبی ارائه داده است و تنها دلیل حضور نداشتن وی در اردوی تیم کشورمان، رفتار غیرفنی این بازیکن مقابل ازبکستان بود.

پس از دعوت نشدن کنعانی‌زادگان به اردوی تیم ملی برخی گمان کردند که امیر قلعه‌نویی قصد دارد مقابل بلغارستان و آنگولا از روزبه چشمی هافبک استقلال در خط دفاع خود استفاده کند، چراکه این بازیکن توانایی حضور در این پست را دارد اما شب گذشته و پس از دیدار استقلال خوزستان و تراکتور کادر فنی تیم ملی شجاع خلیل‌زاده را نیز به لیست نفرات خود اضافه کرد.

در واقع امیر قلعه‌ویی قصد دارد از روزبه چشمی در خط هافبک استفاده کند که اگر چنین باشد، به احتمال فراوان کمربند میانی زمین را سرخابی‌های پایتخت تشکیل خواهند داد. کادر فنی تیم کشورمان در این خط بازیکنان دیگری همچون مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک را نیز در اختیار دارد.

قلعه‌نویی خط هافبک تیم‌ملی را سرخابی می‌بندد؟ + عکس

کد خبر 684845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.