هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) اقدامات گروهک «ارتش مردمی» را خنثی کرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان گفت: اقدامات خرابکارانه گروهک تروریستی «ارتش مردمی» با هوشیاری و بیداری تمام دستگاه‌های اطلاعاتی، سربازان گمنام اداره کل اطلاعات و پاسداران گمنام اطلاعات سپاه و اطلاعات فراجا، خنثی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان جلالی _شامگاه یازدهم شهریورماه_ در اختتامیه نمایشگاه روایت پیشرفت به‌مناسبت هفته دولت برپایی نمایشگاه‌های ابتکاری را خنثی‌کننده جنگ روایت‌ها دانست و اظهار کرد: احساس امنیت بالاتر از امنیت است و اگر بخواهیم امنیت را روایت کنیم، باید با حضور میلیونی مردم در اربعین، تاسوعا و عاشورا آن را دنبال کنیم.

وی با تشریح جزئیات دستگیری عوامل تیم تروریستی وابسته به گروهک «ارتش مردمی» در کرمان به بیان اقدامات خرابکارانه این تیم پرداخت و افزود: این تیم شامل سه جز اصلی شامل بازیگردان، بازیگران و بازی‌خورده‌هایی است که نقطه ثقل آن سرویس‌های متخاصم به‌ویژه رژیم صهیونیستی بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه اتفاقات مربوط به این تیم از طریق بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: مدیریت این تیم در اختیار اَدمین یک کانال تلگرامی تحت عنوان ارتش مردمی بود که از طریق ساماندهی نیروهای مردمی کف خیابان اقدام به یک سری اقدامات خرابکاری و تروریستی می‌کرد.

جلالی ادامه داد: این گروهک نوپدید پس از حوادث و اغتشاشات ۱۴۰۱ در یک صفحه اینستاگرامی توسط فردی تحت عنوان شاهین زحمتکش (خواننده رَپ گروه تی‌ام‌بکس) با نام مستعار شاهین‌لو، فرزند مهدی زحمتکش (آهنگر) از مدعوین گروهک نفاق و پری کاظمی فعالیت می‌کرد.

وی تاکید کرد: شاهین‌لو سال ۱۳۶۲ هنگامی که مادرش در محکومیت به سر می‌برد، در زندان اوین به دنیا آمد و سال ۱۳۹۵ به دانمارک عزیمت کرد، اقدامات مربوطه توسط سرکدها به نام سیامک تدین به عنوان رابط شاهین‌لو و عناصر کف خیابان از طریق ارسال توییت‌های حمایتی از رژیم صهیونیستی پیگیری می‌شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان «ارتش مردمی» را یکی از فعال‌ترین گروهک‌های تروریستی ماه‌های اخیر بعد از ناآرامی‌ها قلمداد کرد و گفت: پیش‌تر گروهک‌ها تحت عنوان ری‌استارت‌ها اقدام به انفجار و حریق به ویژه در مراکز حیاتی و مهم می‌کردند، اما این گروه نوپدید اقداماتی را در شهر کرمان رقم زد.

جلالی تاکید کرد: تیم عملیاتی گروهک با اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده از طریق فروشنده، سازنده، انتقال‌دهنده بمب، رابط مالی و عناصر تیم عملیاتی در نقاط مختلف کشور فعالیت داشت که با دستگیری هسته اصلی تیم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات استان متوقف شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این تیم انفجار مزار شهید سلیمانی بوده است و در همین راستا یک جایگاه سوخت شناسایی و بمب در آن جاسازی شده بود، اظهار کرد: تمام این فرآیند از سازنده و فروشنده توسط مدیر اصلی در دانمارک و از طریق فضای مجازی انجام شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان ادامه داد: بمب‌گذاری مزار سردار دل‌ها برای آن‌ها جنبه تبلیغاتی داشت و داعش بارها تهدید کرده بود که این اتفاق را رقم می‌زند، اما با هوشیاری و بیداری تمام دستگاه‌های اطلاعاتی، سربازان گمنام اداره کل اطلاعات و پاسداران گمنام اطلاعات سپاه و اطلاعات فراجا خنثی شد.

جلالی با اشاره به اینکه اعضای تیم با آویزان کردن پرچم رژیم اشغالگر قدس در پل فرهنگیان و مخابره آن به کانال‌های مربوطه قصد بهره‌برداری داشتند، گفت: توئیت این تصویر توسط یکی از شخصیت‌های اثرگذار صهیونیستی نشان داد که سرکدها به چه سرویس‌هایی متصل هستند.

وی تخریب دوربین‌های نظارتی سطح شهر و اموال عمومی، شعارنویسی و کاغذنویسی از دیگر اقدامات این گروهک تروریستی دانستو افزود: به برکت شخص مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا در رأس هرم نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی، جمهوری اسلامی در اوج اقتدار امنیتی قرار دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان به‌دلیل ویژگی‌های جغرافیایی همواره در معرض انواع تهدیدهای نرم و سخت قرار دارد، گفت: استان کرمان امن‌ترین استان کشور در ناآرامی‌های سال گذشته بوده است که این مهم به‌واسطه همت، همدلی و مجاهدت شورای تأمین و مجموعه قضائی و انتظامی ایجاد شده است.

کد خبر 684825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.