حمایت کمیته امداد از ۴۵ هزار محصل/ حمایت از دانش‌آموزان در قالب طرح «شور عاطفه‌ها»

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، بر مشارکت هم‌استانی‌های خیراندیش در پویش کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و یتیم تاکید کرد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری همه ساله «شور عاطفه‌ها» در ایام نزدیک به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ خیر و احسان از کودکی هر انسانی شکل می‌گیرد و چه نیکو است که این سنت حسنه هر سال با آغاز سال تحصیلی جدید و برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و یتیم در تمام مدارس و سطح استان در قالب پویش «شور عاطفه‌ها» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت می‌تواند در رشد و ارتقای علمی آنها مؤثر باشد، افزود: در حال حاضر بیش از ۴۲ هزار دانش‌آموز و ۳۲۷۰ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند که برای تهیه ملزومات و هزینه‌های کمک تحصیلی به مشارکت عموم مردم نیاز دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر اینکه این پویش خیراندیشانه هر سال با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز از نیمه شهریورماه طرح «شور عاطفه‌ها» آغاز می‌شود و خیران و نیکوکاران برای کمک به تأمین ملزومات تحصیلی اعم از تهیه کیف، کفش، فرم مدارس و انواع لوازم‌التحریر و کمک‌هزینه‌های دانشجویی همچون همیشه مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه طرح «شور عاطفه‌ه» تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد سطح استان، با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز وجوهات نقدی به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ در این پویش به دانش‌آموزان یاری رسانند.

حمایت کمیته امداد از ۴۵ هزار محصل/ حمایت از دانش‌آموزان در قالب طرح «شور عاطفه‌ها»

کد خبر 684799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.