جمع‌آوری روزانه ۸۰ تن پسماند در پایانه بین‌المللی شلمچه

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: ۱۰ دستگاه خودروی تخصصی جمع‌آوری پسماند با ۱۰ راننده و ۲۰ کارگر با تجربه شهرداری شیراز در مرز بین‌المللی شلمچه به منظور جمع‌آوری، حمل و انتقال پسماند به محل دفن مستقر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح‌الله خوشبخت امروز _یکشنبه دوازدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استقرار خودروی جمع‌آوری پسماند در مرز بین‌المللی شلمچه، این خودروها همراه با سایر بخش‌ها در دو شیفت ۱۰ ساعته در مسیرهای خدماتی فعال هستند.

وی افزود: در راستای ذخیره‌سازی پسماند نیز در فواصل منظم، تعداد ۱۵۰ مخزن ۶۶۰ لیتری چرخ‌دار ویژه در مسیرها توزیع شده است تا ضمن حفظ بهتر نظافت محدوده، جمع‌آوری و انتقال پسماندها نیز بهتر انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: چهار دستگاه تانکر آب نیز در دو شیفت کاری، شست‌وشوی محدوده‌های خدماتی، معابر و محوطه‌ها را به‌صورت مستمر انجام می‌دهند.

خوشبخت با اشاره به اینکه با استقرار یک دستگاه مکانیزه مخزن‌شوی تمام مخازن به صورت مستمر شست‌وشو می‌شود، تصریح کرد: مسیر چهار کیلومتری محل توقف خودروها در سه‌راه یادمان تا پایانه مرزی تا عمق حداقل ۲۰ متری، رفیوژ میانی و محوطه پایانه تا نقطه صفر مرزی از مسیرهایی است که نظافت، حفظ و نگهداری آن بر عهده سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز است و این مهم در دو شیفت کاری انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در هر شبانه‌روز به‌طور متوسط ۸۰ تن پسماند از محدوده‌های خدماتی تعیین شده جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر 684794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.