آخرین آمار متقاضیان سفر اربعین ۱۴۰۲ در سامانه سماح + جزئیات

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان گفت: آمار کل ثبت‌نام‌کنندگان کشور در سامانه سماح تا پیش از ظهر امروز (یکشنبه) یک میلیون و ۶۷۴ هزار و ۶۸۱ نفر بوده است.

حجت‌الاسلام حسین اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان سفر به عراق به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: آمار کل ثبت‌نام کشور در سامانه سماح تا پیش از ظهر امروز _یکشنبه دوازدهم شهریورماه_ یک میلیون و ۶۷۴ هزار و ۶۸۱ نفر بوده است.

وی افزود: اولین استان از نظر تعداد ثبت‌نام در سامانه سماح بین تمام استان‌های کشور استان تهران با ۲۶۹ هزار و ۶۵۹ نفر است و استان اصفهان با ۱۴۵ هزار و ۸۶۸ نفر در میان تمام استان‌های کشور رتبه دوم را دارد.

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: خوزستان از نظر تعداد ثبت‌نام در سامانه سماح با آمار ۱۴۲ هزار و ۷۱۰ نفر رتبه سوم را در کشور دارد.

وی درباره جزئیات آمار ثبت‌نام در مرزهای مختلف کشور اظهار کرد: مرز مهران با ۱۱۸ هزار و ۵۲۰ نفر، مرز چذابه با ۱۰ هزار و ۶۷۲ نفر و مرز شلمچه با ۹۴۷۹ نفر بیشترین ثبت‌نام را به ترتیب در آمار ثبت‌نام استان اصفهان داشته‌اند.

اژدری اضافه کرد: پس از آن، به ترتیب مرز خسروی با ۸۳۷۳ نفر، مرز هوایی با ۲۸۸۱ نفر، مرز باشماق با ۵۶۶ نفر و مرز تمرچین ۱۷۶ با نفر انتخاب مردم اصفهان بوده است.

کد خبر 684787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.