برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود سلامت روان

سه برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه یافته است که به بهبود سلامت روان کمک می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، می‌توان از هوش مصنوعی برای ارتقای خودسازی استفاده کرد، محققان برنامه‌هایی مبتنی بر این فناوری توسعه داده‌اند که می‌تواند به ایجاد تغییرات مثبت در زندگی کمک کند. برای نمونه، برنامه Selfpause که مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی است به کاربران این امکان را می‌دهد تا تأمل کنند و ذهنیت مثبتی را پرورش دهند. زمانی که افراد برنامه را اجرا می‌کنند، با مجموعه گسترده‌ای از تأکیدات روزانه، قدردانی از بدن، کار، استرس، مادر شدن و دیگر موارد مواجه می‌شوند، همچنین این برنامه نقل قول‌های انگیزشی را ارائه می‌کند که به بهبود اعتماد به نفس و انعطاف‌پذیری افراد کمک می‌کند.

برنامه دیگر در این زمینه Elysai نام دارد که تجربه‌ای آرام‌بخش و شخصی‌سازی شده را با هدف بهبود آرامش ارائه می‌دهد. این برنامه با قابلیت مکالمه پیشرفته و تشخیص احساسات، می‌تواند حالات و احساسات منحصربه‌فرد را درک کند و به آن‌ها پاسخ دهند. به‌منظور استفاده از برنامه یادشده باید در ابتدا به چند سوال پاسخ دهید تا سطح کلی استرس و حالات عمومی افراد سنجیده شود. برنامه Elysai در جنبه‌های مختلف زندگی افراد کاوش می‌کند و پیشنهادهایی در زمینه روابط و مهارت‌های ارتباطی ارائه می‌کند، همچنین می‌توانید در یک فضای امن و بدون قضاوت در گفت‌وگوهای معنادار شرکت کنید و بازی‌های خاصی را انجام دهید که به بهبود سلامت کمک می‌کند.

برنامه دیگر مبتنی بر هوش مصنوعی که به بهبود سلامت روان کمک می‌کند، Rocky نام دارد. این برنامه با مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌های مربیگری به افراد کمک می‌کند تمرکز خود را بهبود بخشند و ذهنیت کارآفرینی و افکار مثبت را پرورش دهند. کاربران می‌توانند از طریق این برنامه نکات، آموزش‌ها و راهنمایی‌های شخصی را بر اساس نیازهای خاص و اهداف زندگی دریافت کنند. برنامه یادشده عادت‌های مثبت را تقویت می‌کند و انگیزه افراد برای ادامه تلاش را افزایش می‌دهد. برنامه Rocky به صورت یکپارچه تمرینات تعاملی، محتوای انگیزشی و استراتژی‌های عملی ارائه می‌کند تا به افراد کمک کند بر چالش‌ها غلبه کنند.

کد خبر 684783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.