جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر در کردستان

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مردادماه، یک میلیون و ۲۱ هزار و ۹۲۲ مسافر در قالب ۱۷۹ هزار و ۶۶۰ سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان کردستان جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان، جمشید پیرا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، یک میلیون و ۲۱ هزار و ۹۲۲ مسافر در قالب ۱۷۹ هزار و ۶۶۰ سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان کردستان جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: این تعداد مسافر به‌وسیله ۱۲۰ دستگاه اتوبوس، هزار و ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۸۰۰ دستگاه خودروی سواری جابه‌جا شده‌اند.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر استان کردستان با بیان اینکه سال گذشته یک میلیون و دو هزار و ۷۰۲ مسافر در قالب ۱۶۷ هزار و ۵۲۲ جابه‌جا شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار جمع‌آوری شده، تعداد مسافران جابه‌جا شده طی پنج ماه نخست سال جاری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود دو درصد افزایش داشته است و تعداد سفرهای ثبت شده نیز بیش از هفت درصد رشد را نشان می‌دهد.

پیرا با بیان اینکه بیشترین مسافر جابه‌جا شده امسال در استان مربوط به خردادماه است، اضافه کرد: در این ماه، ۲۲۱ هزار و ۳۹۳ مسافر در قالب ۳۸ هزار و ۳۰۰ سفر جابه‌جا شدند.

کد خبر 684779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.