۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
عملکرد مثبت یک شرکت خودرویی

در حالی که پی بر ای گروه خودرویی برابر با منفی پنج است شرکت زامیاد پی بر ای مثبت دارد و در محدوده ۷.۵ واحد است، تعداد سهام این شرکت برابر با ۲۵ میلیون برگه سهم و سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۸۷ تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت زامیاد با نماد خزامیا، روز گذشته در محدوده قیمتی ۶۶۰ تومانی در بازار بورس در حال نوسان بود، شرکت زامیاد پذیرفته شده در بازار دوم بورس است و ارزش بازار سهام این شرکت در محدوده ۱۷ هزار میلیارد تومان است، در حالی که پی بر ای گروه خودرویی برابر با منفی پنج است این شرکت پی بر ای مثبت دارد و در محدوده ۷.۵ واحد است، تعداد سهام این شرکت برابر با ۲۵ میلیون برگه سهم و سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۸۷ تومان بوده است.

این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری به درآمد عملیاتی شش هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است و سال گذشته برابر با دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است و رشد ۱۳۲ درصدی داشته است، بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی شرکت به چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و رشد ۸۶ درصدی داشته است و به خاطر رشد بیشتر درآمدها نسبت به هزینه‌های شرکت شاهد رشد سود ناخالص ۶۴۶ درصدی بوده‌ایم.

سود ناخالص به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است، هزینه‌های فروش اداری نیز رشد ۱۸۵ درصدی داشته و به ۴۵۵ میلیارد تومان رسیده و سایر درآمدهای شرکت برابر با ۵۵ میلیارد تومان است.

سایر هزینه‌های شرکت نیز برابر با ۱۸۶ میلیارد تومان و سود عملیاتی شرکت برابر با یک هزار میلیارد تومان و هزینه‌های مالی برابر با ۱۶۱ میلیارد تومان بوده است.

درآمدهای غیرعملیاتی برابر با ۶۱ میلیارد تومان سود شرکت قبل از پرداخت مالیات و برابر با ۹۴۹ میلیارد تومان بوده است که رشد هزار و ۹۵۱ درصدی داشته است.

شرکت ۱۸۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است، بنابراین سود خالص شرکت به ۷۶۰ میلیارد تومان رسیده و در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲، نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد هزار و ۸۵۵ درصدی داشته است.

سود به ازای هر برگه سهم برابر با ۳۰ تومان است، این شرکت از سقف اردیبهشت‌ماه ۳۰ درصد فاصله دارد.

کد خبر 684758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.