پیشنهاد احداث مهمانسرای شهرداری اصفهان در کربلا پیگیری می‌شود

شهردار اصفهان گفت: پیشنهاد کردیم شهرداری‌های اصفهان و کربلا یک مهمانسرا در هر کدام از شهرها احداث کنند که قرار شد این موضوع از سوی شهردار کربلا و از مسیر وزارت امور خارجه پیگیری شود.

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور شهرداران اصفهان و کربلا با حضور معاونان خدمات شهری این شهرها، اظهار کرد: در این جلسه از زحمات نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان قدردانی شد.

وی با بیان اینکه معاون خدمات شهری و شهردار کربلا از خدمت‌رسانی نیروهای شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی ابراز رضایت کرد، افزود: این مسئولان اشاره کردند که نیروهای اصفهان کار منظم‌تری در این زمینه داشتند که از این فعالیت‌ها قدردانی کردند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: برای آینده نیز پیشنهاد شد تجارب را به اشتراک بگذاریم و با حضور مسئولان شهر کربلا در اصفهان، در صورت نیاز مواردی را در اختیار آن‌ها بگذاریم تا شرایط مدیریتی این شهر بهبود یابد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد کردیم شهرداری‌های اصفهان و کربلا یک مهمانسرا در هر کدام از شهرها احداث کنند که قرار شد از سوی شهردار کربلا و از مسیر وزارت امور خارجه این موضوع پیگیری شود.

کد خبر 684741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.