جزییات افتتاح ۳۶۴۸ واحد مسکن در کرمانشاه

سرپرست ادره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پی افتتاح ۳۶۴۸ واحد مسکونی در استان همزمان با سراسر کشور(افتتاح ۱۰۰۰ واحد مسکونی) از تکمیل مراحل ساخت معابر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رامین الماسی امروز شنبه یازدهم شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال افتتاح ۳۶۴۸ واحد مسکونی در استان همزمان با سراسر کشور (افتتاح ۱۰۰۰ واحد مسکونی) تکمیل مراحل ساخت معابر و غیره این واحدها در اولویت است.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: از ۳۶۴۹ از واحد مذکور، ۱۰۴۷ واحد پروژه مسکن مهر، ۱۳۰۰ واحد روستایی، ۶۹۹ واحد در بافت فرسوده و ۶۰۲ واحد به صورت خود مالک به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد واحدهای مساکن مهر در پروژه‌های لشکر ۸۱ زرهی، تلاش، ناجا و پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان‌های هرسین و کرند غرب بود که با توجه به نیاز در هر پروژه‌ای، آسفالت معابر و همچنین در بعضی نقاط، ساخت دیوار حائل آن در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

گفتنی است علاوه بر افتتاح ۱۰۴۷ واحد پروژه مسکن مهر، بالغ بر ۲۰۰۰ واحد دیگر از پروژه‌های مسکن مهر باقی مانده است که پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر ۱۴۰۲ امسال به بهره‌برداری برسد و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

کد خبر 684734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.