اجرای عملیات پیاده‌روسازی بلوار جمهوری اسلامی به طول ۳۹۰ متر

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان، بهبود وضعیت پیاده‌روها و زیباسازی سیمای شهر، عملیات پیاده‌روسازی بلوار جمهوری اسلامی به طول ۳۹۰ متر در حال اجرا است.

ایزدمهر زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ادامه عملیات بسترسازی در ناحیه منفصل شهری ناصرآباد واقع در منطقه چهار، معبر فرعی نسیم ۶ به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع به منظور مخلوط‌ریزی و جدول‌گذاری آغاز شد.

وی با اشاره به عملیات پیاده‌روسازی معابر ناحیه امامزاده علی (ع)، افزود: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان، بهبود وضعیت پیاده راه‌ها و زیباسازی سیمای شهر عملیات پیاده‌رو بلوار جمهوری اسلامی ضلع غربی بوستان مطهری به طول ۳۹۰ متر توسط عوامل اجرایی ناحیه امامزاده علی (ع) در حال اجرا است.

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین ادامه داد: تاکنون از ۳۹۰ مترمربع پیاده‌روی ضلع غربی بوستان مطهری، ۲۰۰ مترمربع آن انجام شده است.

زارعی با اشاره به ادامه عملیات روکش آسفالت دستی در سطح منطقه یک و دو شهر قزوین، خاطرنشان کرد: این عملیات به منظور تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات آسفالت در منطقه یک در معابر فرعی خیابان تهران قدیم کوچه مافی به مساحت ۲۰۰ مترمربع و در ناحیه امامزاده حسین به مساحت ۵۰۰ مترمربع به اتمام رسید، اما در منطقه دو عملیات روکش آسفالت دستی در حال اجرا است.

سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین از اجرای عملیات تراش آسفالت در تقاطع نسیم شمال خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، عملیات تراش آسفالت به میزان ۴۰۰ مترمربع در محدوده بلوار میرزا کوچک خان تقاطع نسیم شمال، توسط معاونت عمرانی منطقه چهار به انجام رسید.

زارعی افزود: آغاز عملیات زیرسازی جنب کانال نجف‌آباد در ناحیه اندیشه به منظور آماده‌سازی برای روکش آسفالت، تردد آسان و افزایش طول عمر آسفالت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 684727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.