طلب ۱۴۳ هزار دلاری لئاندرو پریرا تا یک‌ماه آینده پرداخت می‌شود/فیفا به کمک پرسپولیس می‌آید

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب ۱۴۳ هزار دلاری لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پیشین خود با وی به توافق رسید و ظرف یک‌ماه آینده باید این مبلغ را به حساب وی واریز کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از جدایی لئاندرو پری را از تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان فصل بیست‌ودوم لیگ برتر ایران، در جلسه فسخ قرارداد بین مسئولان پرسپولیس و وکیل پری را این توافق ایجاد شد که طلب فصل پیش این بازیکن به طور کامل پرداخت شود که هنوز بیش از ۱۰۰ هزار دلار آن باقی مانده بود و مجموعاً نیز قرارداد پری را با پرسپولیس ۶۰۰ هزار دلار بوده است.

پریرا همچنین طلب فصل جدید خود را هم بخشید. البته باشگاه پرسپولیس هم قول داده بود تا طلب این بازیکن را به طور کامل تسویه کند. در این توافق‌نامه مقرر شد در قبال پرداخت ۱۴۳ هزار دلار شامل باقی مانده قرارداد فصل پیش و پاداش قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی از سوی باشگاه پرسپولیس، پری را نیز قرارداد فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ خود را فسخ نماید.

در بند یک اقاله نامه آمده بود: طرفین (باشگاه پرسپولیس و پری را) موافق هستند که جمع کل بدهی باشگاه پرسپولیس به بازیکن به مبلغ ۱۴۳ هزار دلار شامل (۱۲۵ هزار دلار بابت طلب بازیکن از فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، ۱۰ هزار دلار بابت قهرمانی در لیگ برتر و هشت هزار دلار بابت قهرمانی در جام‌حذفی) می‌شد.

در نهایت طبق توافق طرفین، باشگاه پرسپولیس متعهد شد تا مطالبات ۱۴۳ هزار دلاری پری را از فصل گذشته را تا یک ماه آینده به حساب او واریز کند. باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای از فیفا درخواست کرده است تا مطالبات او لئاندرو پری را را از محل درآمدهای این باشگاه در فیفا پرداخت کند.

کد خبر 684724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.