وضعیت جسمانی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مساعد است

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: پس از وقوع حادثه‌ای که منجر به فرود اضطراری فرمانده انتظامی استان و همراهانش شد، وضعیت مصدومان از جمله سردار «مهدی حاجیان» کاملا مساعد است و هیچ خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «محمدرضا یاری» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر روز گذشته (جمعه - ۱۰ شهریور) سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان به همراه ۴ نفر از همراهان و خدمه پرواز به صورت هوایی از مسیرهای محل تردد زائران اربعین بازدید کردند.

وی ادامه داد: در حین بازدید هوایی، ناگهان بالگرد حامل سردار حاجیان و همراهانش در ارتفاعات دشت بیونیج دالاهو دچار نقص فنی می‌شود اما در نهایت با درایت خلبان پرواز، فرود اضطراری صورت گرفته و بالگرد در محلی مناسب فرود می‌آید.

یاری تصریح کرد: با این حال و به علت فرود اضطراری و یک باره بالگرد، سردار حاجیان و همراهان وی دچار جراحت‌ها و آسیب‌هایی می‌شوند که در ادامه توسط یگان‌های امداد رسانی و همکاری اهالی بومی منطقه به مراکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: با این حال و به فضل الهی، مدد امام حسین علیه السلام و دعای خیر زائران حضرت ابا عبدالله (ع) مردم فهیم کرمانشاه و همکاران خدوم انتظامی، خطر کاملاً رفع و حال سردار حاجیان و همراهان وی کاملاً مساعد است.

همچنین سردار مهدی حاجیان در پیامی از عموم مردم فهیم و قدرشناس کرمانشاه، مسئولان و کارکنان انتظامی استان که از روز گذشته پیگیر وضعیت سلامتی وی و همراهانشان بوده‌اند قدردانی و اعلام کرد به لطف و مدد خداوند متعال به زودی در محل کار حاضر و خدمت به شهروندان نجیب این استان را از سر خواهد گرفت.

کد خبر 684723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.