ارائه خدمات پرواز دو فرودگاه شیراز و لامرد به زائران اربعین تا ۲۰ شهریور

مدیر کل گمرکات استان فارس گفت: در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، پروازهای دو فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز و لامرد به مقصد نجف تا بیستم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرکات فارس، ایوب زارعی اظهار کرد: با توجه به اینکه شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام است، باید خدمات بجا و شایسته‌ای در حد شأن زائران حسینی و موکب داران فراهم آورد که گمرک شیراز به عنوان یکی از دستگاه‌های حاضر در استان و شهر شیراز نقش تأثیر گذاری در تسریع و تسهیل خدمات به زائران و موکب داران اربعین حسینی دارد.

وی افزود: با تلاش و همت همکاران خدوم در منطقه ویژه و فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز در یک ماه گذشته ارائه خدمات گمرکی به صورت تمام وقت و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در قالب دو نوبت کاری در حال انجام است.

مدیر کل گمرکات استان فارس اضافه کرد: به جهت تسهیل در ارائه خدمات مطلوب‌تر و تشریفات گمرکی به موکب داران شیراز و استان فارس، خدماتی نظیر ارزیابی کالا در محل، حمل یکسره کالا و ایجاد سرویس ارزیابی اختصاصی در نظر گرفته شده است.

زارعی اشاره کرد: در این مدت مجوز خروج موقت برای ۷۲۰ دستگاه کامیون و ۱۳۴ پروانه صادراتی کالاهای موکب داران استان صادر شده است.

وی همچنین در پایان خاطر نشان کرد: در راستای ارائه خدمات به زائران سید الشهدا در ایام اربعین حسینی پروازهای رفت و برگشت فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز و فرودگاه بین‌المللی لامرد به مقصد نجف از تاریخ ۸ شهریور ماه آغاز شده و تا بیستم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 684706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.