کاهش مصرف ۴ میلیون لیتر سوخت با اجرای طرح کدینگ در استان کرمان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: از زمان اجرای طرح کدینگ بیش از ۴ میلیون لیتر، مصرف سوخت در استان کرمان کاهش یافته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سیدباقر نورالدینی با اشاره به اجرای طرح کدینگ به‌منظور صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: بعد از اجرای طرح کدینگ در جایگاه‌های عرضه سوخت استان کرمان، شاهد کاهش مصرف سوخت به بیش از ۴ میلیون لیتر بوده‌ایم.

وی افزود: امیدواریم با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح ضمن اجرای سیاست‌های کلان شرکت، معضل قاچاق سوخت حل شود و به تدریج کارت‌های سوخت مهاجر از استان خارج شوند.

نورالدینی با تأکید بر اینکه در طرح کدینگ عملاً از ورود کارت‌های سوخت مهاجر به استان جلوگیری می‌شود، گفت: تعداد زیادی کارت سوخت مهاجر از دیگر استان‌ها در منطقه کرمان وجود دارد که با رصدهای انجام شده بخش عمده‌ای از این کارت‌ها از چرخه خارج شده است.

گفتنی است، طی بازدید مدیر منطقه کرمان از جایگاه‌های عرضه سوخت شرقی و جنوبی استان، مشاهدات میدانی از خلوتی جایگاه‌ها، جمع شدن صف‌های طولانی بنزین و پایداری مجاری عرضه در امر سوخت‌رسانی خبر می‌دهد.

کد خبر 684695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.