باید محصولات نوآورانه و رقابت پذیر تولید کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از طرف وزارت صمت، هیچ فردی به سمت واردات نمی‌رود اما باید با محصولات نوآورانه کالایی را تولید کرد که کسی نتواند تولید کند و قطعاً این توان در واگن پارس وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس علی آبادی شنبه ۱۱ شهریورماه در جریان بازدید از شرکت واگن پارس مپنا در جمع کارگران این شرکت با بیان اینکه همکاران ما در مپنا با این دیدگاه که خداوند راهگشاست حرکت می‌کنند، اظهار کرد: این شرکت می‌تواند با بهبود قیمت‌ها، ارتقای کیفیت و شکوفایی استعدادها، پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه کالایی که در این شرکت تولید می‌شود را کسی نمی‌تواند تولید کند افزود: گاهی افرادی بهانه‌های ساختگی ایجاد می‌کنند، نباید فریب سر و صداها را خورد، اطمینان می‌دهم که از طرف وزارت صمت، هیچ فردی به سمت واردات نمی‌رود اما باید با محصولات نوآورانه کالایی را تولید کرد که کسی نتواند تولید کند و قطعاً این توان در واگن پارس وجود دارد.

وزیرصمت با بیان اینکه از تمام شرکت‌هایی که در راستای سیاست‌های نظام حرکت کنند، حمایت می‌شود گفت: واگن پارس جزو بهترین صنایع کشور است، یکی از هنرهای واگن پارسی‌ها این است که کالایی کیفی با هزینه کمتر تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر شرکت‌ها به بازارهای بین‌المللی راه یابند و محصولات متنوع تولید کنند قطعاً مورد حمایت خواهند بود.

علی آبادی با بیان اینکه امروز مجلس شورای اسلامی، دولت و مسئولان از شرکت واگن پارس حمایت می‌کنند اظهارکرد: انتظار می‌رود که هزینه تولید کاهش و کیفیت آن ارتقا یابد و استعدادهای موجود در واگن پارس شکوفا شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات برای خرید محصول از خارج وجود دارد افزود: این شرایط را محدود می‌کنیم که افراد به سراغ خرید محصولات خارجی که توان تولیدی داخلی آن وجود دارد، نروند.

کد خبر 684687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.