آخرین شب سوگواره شبیه‌خوانی بیرقِ باقی امشب در ناژوان برگزار می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: آخرین شب سوگواره شبیه‌خوانی بیرقِ باقی در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) امشب (شنبه) برگزار می‌شود.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شبیه‌خوانان اصفهان در رویداد هنر آئینی بیرقِ باقی در محکومیت حادثه‌های تروریستی شاهچراغ به‌منظور معرفی شخصیت این بزرگوار اقدام به اجرای تعزیه شهادت شاهچراغ در اصفهان می‌کنند.

وی افزود: در پی وقوع حوادث تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهادت جمعی از هم وطنانمان در این حادثه‌ها، ستاد برگزاری نخستین سوگواره شبیه‌خوانی بیرقِ باغی که از پنجم شهریورماه در پارک جنگلی ناژوان در حال برگزاری است، تصمیم گرفتند بنا به درخواست جامعه شبیه‌خوانی اصفهان، این رویداد را به مدت یک شب تمدید و در اختتامیه این برنامه مجلس تعزیه شهادت حضرت شاهچراغ را اجرا کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: این حرکت خودجوش جامعه شبیه‌خوانی با حمایت ستاد برگزاری این سوگواره در آخرین شب این سوگواره در یازدهم شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ در پارکینگ شماره یک پارک جنگلی ناژوان اجرا می‌شود.

وی گفت: این رویداد هنری در عرصه شبیه‌خوانی به همت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان و همکاری دفتر تخصصی هنرهای آئینی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از پنجم تا یازدهم شهریورماه امسال در حال برگزاری است‌.

کد خبر 684686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.