کرمان شهر پیشرو در استفاده از تاکسی برقی می‌شود

شهردار کرمان گفت: به‌دنبال آن هستیم تا کرمان یکی از شهرهای پیشرو در حوزه استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی از نوع برقی به‌خصوص در بخش تاکسی باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرمان، سعید شعرباف در آئین معارفه قائم مقام شهردار، از وجود بیش از ۱۶۰ پروژه تعریف‌شده در حوزه‌های مختلف عمرانی و نرم‌افزاری خبر داد و اظهار کرد: درصد پیشرفت این پروژه‌ها، دائم در حال رصد است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش حجم کارها و پروژه‌ها و نگاهی که به برنامه‌ریزی کلان پروژه‌های سال آینده وجود دارد، با حجم زیادی از فعالیت‌ها به‌خصوص پروژه‌های راهبردی و برنامه‌های در دستور کار برای شهر کرمان مواجه هستیم که نیازمند پیگیری است.

شهردار کرمان ادامه داد: به‌طور مثال بررسی فرایند برقی‌سازی خودروها، اتوبوس‌ها و وسایل حمل‌ونقل عمومی ازجمله برنامه‌های راهبردی است که با برگزاری جلسات متعدد به‌دنبال آن هستیم تا کرمان، یکی از شهرهای پیشرو در حوزه استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی از نوع برقی به‌خصوص در بخش تاکسی باشد.

شعرباف با تسلیت اربعین حسینی و پاسداشت حرکت بزرگ مردم در پیاده‌روی اربعین، از نیروهای مستقر شهرداری کرمان در مرز «ریمدان» و خدمت‌رسانی به زائران تشکر کرد و گفت: امکانات در نظر گرفته‌شده از سوی شهرداری در مرز «ریمدان»، مورد قدردانی نماینده ولی‌فقیه و مسئولان کشوری و استانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به انتصاب محمد منتظر به عنوان قائم مقام شهردار، تصریح کرد: امیدوارم این تصمیم موجب خیر برای مردم شهر باشد و قائم‌مقام شهردار، با داشتن روحیه پیگیری، بتواند بعضی از امور راهبردی شهر را دنبال کند و برای عملی‌شدن کارها و برنامه‌های شهرداری در سال آینده، تلاش مضاعفی داشته باشد.

کد خبر 684685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.