آمادگی شهرداری برای تملک باغ‌های شهر / درخواست مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم گفت: شهرداری برای تملک باغ‌های منطقه ۵ آمادگی داشته و به باغداران خدمات مهندسی و کارشناسی ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا رحیمی امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_ در نشست گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم که در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی اظهار داشت: اولین خواسته ما مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی منطقه است.

وی با بیان اینکه تلاش ما در تسریع هر چه بیشتر پروژه‌ها است افزود: تملک دو محور مهم خیابان حاج رضایی و خیابان شیخ حسن مثله از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه پنج شهرداری قم است که در این عرصه به همراهی مالکان نیاز داریم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم ادامه داد: زیرسازی و بهسازی روکش آسفالت معابر منطقه پنج آغازشده و در جریان است.

وی با اشاره به کمبود مدرسه در این منطقه شهر قم گفت: برنامه‌ریزی برای این موضوع صورت می‌گیرد تا با مشارکت شهرداری و آموزش‌وپرورش این مشکل برطرف شود.

رحیمی افزود: ممانعت از واردکردن پساب خانگی به معبر یکی از مهم‌ترین مطالبات شهرداری از شهروندان در این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع از لحاظ قانونی تخلف و ازنظر فرهنگ شهروندی هم کار ناشایستی است ادامه داد: حقوق عامه بر حقوق شخص ارجح است و ما نمی‌توانیم نسبت به تضییع حقوق عامه توسط برخی از شهروندان منطقه بی‌تفاوت باشیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد بوستان و فضای بازی کودکان در این منطقه اضافه کرد: آمادگی تملک باغات منطقه پنج و تبدیل آن‌ها به بوستان‌های شهری داریم.

وی با اشاره به اینکه خدمات مهندسی و کارشناسی به باغداران منطقه پنج ارائه می‌شود افزود: عزم جدی مدیریت شهری برای حل مشکلات محله جمکران مشهود است.

رحیمی ادامه داد: با توجه به ردیف بودجه‌ها و منابعی که در اختیار داریم مشکلات زیرساختی این منطقه را برطرف خواهیم کرد.

کد خبر 684682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.