برق موکب‌های شهرستان نقده تامین شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با توجه به عبور زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی تمرچین گفت: از سمت ورودی شهر محمدیار به سمت نقده تاکنون ۷ کیلومتر خط روشنایی ایجاد شده است.

طاهر کیامهر در گفتگو با خبرنگار ایمنا و در رابطه با اقدامات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در رابطه با مأموریت این شرکت برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق وظیفه ایجاد زیرساخت و تأمین برق مسیر تردد زائران اربعین حسینی را بر عهده دارد.

وی افزود: در شهرستانهای میاندوآب، ارومیه و نقده اقدامات ویژه ای را آغاز کردیم که قطعی برق در این شهرها و محورهای خروجی آنها را نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: از سمت ورودی شهر محمدیار به سمت نقده تاکنون ۷ کیلومتر خط روشنایی ایجاد شده است.

کیامهر ادامه داد: چراغ‌های مسیر تردد زائران اربعین حسینی تماماً تعویض و چراغ‌های ال ای دی جایگزین شده‌اند.

وی تصریح کرد: با نصب ۴ عدد ترانس در شهرستان نقده به تمامی موکب‌های مستقر در این شهرستان و محورهای آن برق رسانی شده است.

کیامهر یادآور شد: همچنین برق کشی به یادمان شهید بروجردی و اصلاح روشنایی آن، اصلاح روشنایی سه راه دارلک در محور میاندوآب- مهاباد انجام گرفته و در ورودی شهر پیرانشهر نیز سیستم روشنایی کاملاً اصلاح شده است.

وی با اشاره به تعیین پارکینگ کارخانه قند پیرانشهر برای پارک خودروهای زائران تردد کننده از مرز تمرچین افزود: ایجاد روشنایی برای پارکینگ کارخانه قند با ایجاد برج نوری و نصب ترانس و ژنراتور برای آسایش و آرامش زائران و خادمان انجام گرفته است.

کیامهر اظهار کرد: بنابر دستور استاندار آذربایجان غربی روشنایی پایانه مرزی تمرچین تا شهر پیرانشهر به طور کامل با چراغ‌های پرنور ال ای دی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکلی بابت تأمین برق نداریم، تأکید کرد: اکیپ‌های سیاری از شهرستان‌های استان به شهرستان‌های نقده و پیرانشهر اعزام و مأمور شده‌اند هر مشکلی رخ داد در اسرع وقت اقدام به حل آن کنند.

کد خبر 684679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.