تأکید استاندار کرمان بر پیگیری سهم استان از حقوق دولتی معادن

استاندار کرمان بر پیگیری سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن تأکید کرد و گفت: نباید این کار به پایان سال موکول شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار _امروز شنبه یازدهم شهریورماه_ در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به مانده اعتبار تملک دارایی از بودجه سال قبل در حساب دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: اگر دستگاه‌ها اعتبارات را تا پایان شهریورماه جذب نکنند، در تخصیص اعتبارات بعدی به شکل دیگری عمل خواهد شد و تخصیصی نخواهیم داد.

وی در ادامه بر پیگیری سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن تأکید کرد و افزود: نباید این کار به پایان سال موکول شود.

علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: باید با نگاه کارشناسی و استفاده از ظرفیت وزارتخانه و نمایندگان مجلس، این ظرفیت دنبال شود.

وی افزود: پنج سال آینده توسعه کشور در این برنامه است و مدیران باید در برنامه‌ریزی نقش‌آفرینی کنند تا بازخورد مناسبی به مجلس داده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با بیان اینکه ۳۰ دستگاه استانی مشمول نظام بودجه‌ای هستند، اعتبار ابلاغی استان در بخش هزینه‌ای را یک هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۳۸.۷ درصد این اعتبار تخصیص یافته است.

محمدرضا وحیدی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار کرد: در بخش اعتبارات تملک نیز ۵,۶۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال جاری ابلاغ شده است.

وی افزود: مانده اعتبارات دستگاه‌های اجرایی که تا آخر ماه فرصت قانونی برای هزینه‌کرد آن را دارند، ۱,۹۱۱ میلیارد تومان در حساب دستگاه‌هاست که اکثر این اعتبارات قرارداد منعقد شده و در حال بررسی صورت وضیعت پیمانکاران هستند و پیش‌بینی می‌شود ۸۰ درصد آن را بتوانند جذب کنند.

کد خبر 684641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.