عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ شهریورماه

در این بسته خبری از راه‌اندازی امضای دیجیتال انتقال وجه از حساب‌های شهرداری ارومیه تا اختصاص ۲۸۰ میلیارد ریال برای ساخت پل یادگار امام (ره) در خمین و راه‌اندازی سامانه فروش غیرحضوری در میادین میوه و تره‌بار پایتخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۷ اتوبوس و ۱۵ ون به ناوگان حمل‌ونقل کرج افزوده شد

محسن امیدوار، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۷۰ دستگاه ون تاکسی به مرور به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج وارد می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ شهریورماه

راه‌اندازی امضای دیجیتال انتقال وجه از حساب‌های شهرداری ارومیه

یاسر اسدپور، رئیس سازمان فناوری ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: از این پس تمامی رویدادهای مالی ثبت دیجیتالی و قابل گزارش گیری با جزئیات کامل است.

همکاری مدیریت شهری تهران با نجف و بغداد در حوزه خدمات شهری

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از همکاری مدیریت شهری تهران با نجف و بغداد در حوزه خدمات شهری خبر داد و گفت: اکنون ۴۳۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران به زائران در نجف خدمات‌رسانی می‌کنند.

زائران اربعین نخستین مسافران اتوبوس‌های جدید تربت‌حیدریه هستند

محسن قندهاری، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: زائران اربعین حسینی نخستین مسافران اتوبوس‌های تازه تحویل گرفته شده در این شهرستان هستند که خدمات به آنان به صورت رایگان انجام می‌شود.

اختصاص ۲۸۰ میلیارد ریال برای ساخت پل یادگار امام (ره) در خمین

حمید احمدی، شهردار خمین، از آغاز عملیات اجرایی ساخت پل یادگار امام (ره) در این شهر خبر داد و گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد این پل از سوی شهرداری تخصیص یافت.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ شهریورماه

راه‌اندازی سامانه فروش غیرحضوری در میادین میوه و تره بار مناطق پایتخت

امیر شهرابی، مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از راه اندازی سامانه فروش میوه و تره‌بار غیرحضوری درسطح مناطق، احداث و توسعه میادین و بازارچه‌های میوه و تره بار محلی و توسعه روش‌های پرداخت الکترونیک به عنوان تکلیف اختصاصی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران خبر داد.

سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری مشهد تقویت می‌شود

مهدی امامی میبدی، رئیس کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد از تقویت سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم رضوی و تقویت سرویس‌دهی قطار شهری در دهه پایانی صفر خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ شهریورماه

انفجار منزل مسکونی در خمینی شهر یک فوتی داشت

آتشپاد دوم مهدی مرادیان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر از وقوع یک مورد انفجار در منزل مسکونی و فوت یک نفر خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ شهریورماه



کد خبر 684622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.