اصفهان در نظافت شهر کربلا یک پله از سایر شهرها جلوتر است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: اینکه امسال پسماند با کیسه‌های زباله‌ای که توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان تحویل داده شده است، جمع‌آوری می‌شود، نشان می‌دهد که اصفهان در ارائه خدمت یک پله جلوتر از سایر شهرها است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی مهدی بقایی، امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_ در بازدید شهردار اصفهان از محل اسکان خدمت‌رسانان شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: برای تشکیل ستاد اربعین امسال، زمان کم و بار کاری زیادی داشتیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته از نظر مکان استراحت مشکلاتی داشتیم، زیرا این مکان در قالب استراحت چادر بدون کولر و تجهیزات بود، افزود: نیروهای خدمات شهری پس از کار پرزحمت، مکان خوبی برای استراحت نداشتند، اما برای امسال فعالیت‌هایی انجام و مکان خوبی در کربلا در نظر گرفته شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: امسال حوزه‌های روابط‌عمومی، فرهنگی، مالی و اقتصادی و تدارکات و پشتیبانی شهرداری همکاری خوبی داشتند که بر خود لازم می‌دانم از آن‌ها قدردانی کنم.

حساس‌ترین نقطه شهر کربلا به اصفهان سپرده شده است، بنابراین باید برنامه‌ریزی شود تا با تجهیزات کامل خدمت‌رسانی کنیم.

وی ادامه داد: اینکه امسال پسماند با کیسه‌های زباله‌ای که توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان تحویل داده شده است، جمع‌آوری می‌شود، نشان می‌دهد یک پله جلوتر از سایر شهرها هستیم، البته باید جلساتی تشکیل شود تا اگر قرار بر تشکیل ستاد دائمی باشد، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.

بقایی تاکید کرد: شهرهایی همچون همدان ۳۰ دستگاه زباله‌کش و مشهد با ۷۰ دستگاه خودروی خدماتی به عتبات عالیات اعزام کرده است، اما حساس‌ترین نقطه شهر کربلا به اصفهان سپرده شده است، بنابراین باید برنامه‌ریزی شود تا با تجهیزات کامل خدمت‌رسانی کنیم.

وی تاکید کرد: از تمام فعالان حوزه خدمات شهری در زمینه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایمنا، مواردی همچون درخواست سفر مشهد برای خانواده، زیارت حرم‌های کاظمین و سامرا توسط نیروهای خدمات شهری و قراردادی شدن نیروهای حاضر در کربلا، از جمله مواردی بود که از سوی نیروهای خدمت‌رسان شهرداری اصفهان در شهر کربلا، مطرح شد.

کد خبر 684621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.