نظافت ۳ خیابان مهم شهر کربلا به شهرداری اصفهان واگذار شده است

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با بیان اینکه نظافت خیابان‌های روضتین، شهدا و قزوینی در شهر کربلا به شهرداری این کلانشهر محول شده است، گفت: هم‌اکنون در هر زمان و مکانی که کمبودی وجود داشته باشد، از حوزه خدمات شهری کربلا تماس می‌گیرند تا نیروهای مورد نیاز اعزام شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی، سیدمهدی عسگری امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_ در بازدید شهردار اصفهان از محل اسکان خدمت‌رسانان شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: کاروانی که به عنوان خادمان شهر کربلا اعزام شدند، حدود ۱۵۰ نفر نیرو در این شهر مشغول به کار دارد.

وی افزود: برای مواکب استان اصفهان، یک سوله در نظر گرفته شد که ۲۲ سال مخروبه بود و پس از شست‌وشو و پاکیزگی‌سازی توسط نیروهای خدمات شهری، تحویل مواکب داده شد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموع ۷۰ هزار متر مربع توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان شست‌وشو شد، البته ۹۰ درصد اعضای کاروان برای نخستین بار این که در شهر کربلا حضور دارند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد وقتی نام اصفهان را می‌شنوند، احساس دیگری دارند که امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: شهرهای دیگری همچون تهران هزینه‌هایی زیادی داشتند، اما از اصفهان با یک دستگاه خودروی زباله‌کش، کار تمام آن‌ها را انجام می‌دهیم و حتی استاندار و شهردار کربلا از این فعالیت‌ها قدردانی کردند.

با یک دستگاه زباله‌کش، حدود ۸۵ تن پسماند جمع‌آوری کرده‌ایم، حجم کار به حدی سنگین بود که حتی تهران نیز با حجم تجهیزات بیشتر، این میزان فعالیت را انجام ندادند.

عسگری با بیان اینکه همه نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان که در کربلا حضور دارند، علاقه‌مند به این فعالیت هستند و با جان و دل تلاش می‌کنند، ادامه داد: تیم خدمات شهری، علاوه بر اضافه شدن مرز چذابه، نسبت به پارسال حدود چهار برابر شده است.

وی با بیان اینکه نظافت خیابان‌های روضتین، شهدا و قزوینی در شهر کربلا به شهرداری اصفهان محول شده است، گفت: هم‌اکنون در هر زمان و مکانی که کمبودی وجود داشته باشد، از حوزه خدمات شهری کربلا تماس می‌گیرند تا نیروهای مورد نیاز اعزام شود.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: آب‌رسانی، حمل پسماند و تمام موارد سوله‌ای که همچون مجموعه‌ای در اختیار کشور قرار گرفته‌است، توسط نیروهای شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با یک دستگاه زباله‌کش، حدود ۸۵ تن پسماند جمع‌آوری کرده‌ایم، حجم کار به حدی سنگین بود که حتی تهران نیز با حجم تجهیزات بیشتر، این میزان فعالیت را انجام ندادند.

عسگری تاکید کرد: از حوزه‌های مالی و اقتصادی و تدارکات شهرداری اصفهان که همکاری بسیار خوبی داشته موجب شدند کمبودی نداشته‌باشیم، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 684603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.