باشگاه سپاهان از مدیرعامل پرسپولیس شکایت کرد

باشگاه سپاهان در واکنش به صحبت‌های رضا درویش از وی به کمیته اخلاق شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا درویش صبح امروز در خصوص تخلف سپاهان در ثبت قرارداد بازیکنان خود و شکایت از این تیم اظهار کرد: پرسپولیس نیز به استقلال پیوسته و خواستار تغییر نتایج تیم صدرنشین لیگ برتر است، فدراسیون و کمیته انضباطی باید برای اجرای قانون مصّر باشند.

وی افزود: من این موارد را نمی‌دانم، اما قانون‌گذار روزی که قانون را گذاشت، این را عنوان کرد که اگر مواردی رعایت نشود یا تیمی رعایت نکند، نتیجه سه بر هیچ خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به موارد اتهامی به سپاهان گفت: علی‌الظاهر چند قرارداد آنها نرمال نیست و این چیزی است که فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرد.

درویش همچنین نکته جدیدی را مطرح کرد که احتمالاً در موارد شکایت پرسپولیس باشد، وی افزود: گفتند حداکثر افزایش قرارداد می‌تواند ۲۵ درصد باشد و حالا اگر افشا شود ۱۲۵ درصد بوده است، طبق مصوبه خودشان، باید نتایج بازی‌ها تغییر کند.

باشگاه سپاهان نیز پس از مصاحبه مدیرعامل پرسپولیس نسبت به اظهارات وی واکنش نشان داد و خبر از شکایت از رضا درویش داد.

در بیانیه باشگاه سپاهان آمده است:

«به دنبال اظهارات نسنجیده و کذب مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه با رسانه‌ها در روز شنبه، یازدهم شهریور ۱۴۰۲، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تکذیب این اتهامات واهی، از وی به کمیته اخلاق سازمان لیگ شکایت کرد.

این چندمین بار پیاپی است که در روزهای اخیر مسئولان باشگاه پرسپولیس علیه سپاهان اتهامات بی‌اساس مطرح می‌نمایند. لذا باشگاه سپاهان از کمیته اخلاق درخواست می‌نماید که با رسیدگی فوری، از ادامه این روند نادرست جلوگیری نماید.»

کد خبر 684595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.