ارائه بیش از ۲۹۰۰ تسهیلات به مددجویان / بیشترین پرداختی صندوق امدادولایت حمایتی بوده است

رئیس کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به ارائه بیش از ۲۹۶۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان از ابتدای سال تاکنون گفت: صندوق امداد ولایت استان اصفهان با ارائه تسهیلات قرض الحسنه در زمینه‌های مختلفی گام‌های مؤثری برداشته و بیشترین تسهیلات پرداختی این صندوق در حوزه تسهیلات حمایتی بوده است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، الگویی از بانکداری اسلامی است که با کمک به محرومان جامعه، گامی مؤثر برای توسعه کارآفرینی اجتماعی، کارگشایی و رفع مشکلات مددجویان، تعالی کرامت انسانی و برکت الهی در کسب ثروت حلال برداشته است.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، با ضمانت‌های آسان و به صورت بازپرداخت پنج ساله ارائه می‌شود، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۹۶۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان به نیازمندان و تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: صندوق امداد ولایت استان اصفهان با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های حمایتی، ایجاد و پایداری اشتغال، کمک به درمان، کمک به تأمین و ودیعه مسکن و کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و نیازمند جامعه، گام‌های مؤثری برداشته است.

وی با تاکید به اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی در زمره تسهیلات حمایتی بوده است، ادامه داد: تاکنون برای حمایت و گشایش مشکلات مددجویان بیش از ۱۸۴۰ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۹۳۴ میلیون تومان پرداخت شده است.

زارع با اشاره به اینکه تسهیلات این صندوق تا ۱۰ میلیون تومان هیچ کارمزدی ندارد و به وام‌های بیش از این مبلغ، تنها سه درصد، یک مرتبه در کل دوره بازپرداخت کارمزد تعلق می‌گیرد، گفت: سهم اعظم منابع این صندوق مربوط به منابع داخلی و بخشی از محل سپرده‌گذاری خیران در صندوق است که با حمایت مالی خود می‌توانند در پرداخت تسهیلات بیشتر و گره‌گشایی از مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمک کنند.

وی با دعوت از خیران برای افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در طرح‌های مختلف صندوق امداد ولایت، خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به شعب این صندوق و دفاتر کمیته امداد در سطح استان، با سپردن مبالغ نذورات یا منابعی که می‌خواهند در کار خیر هزینه کنند برای ارائه تسهیلات به تعداد بیشتری از مددجویان و سایر نیازمندان کمک کنند.

کد خبر 684581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.