بعد از استقلال، پرسپولیس هم از سپاهان شاکی شد!

باشگاه پرسپولیس و استقلال با شکایت از سپاهان خواستار تغییر نتایج این تیم هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزهای گذشته باشگاه استقلال با تنظیم شکوایه‌ای با توجه به شائبه‌های موجود در قرارداد بازیکنان سپاهان خواستار سه بر صفر شدن نتایج دیدارهای سپاهان شد.

با وجود اینکه روز گذشته قنبرزاده، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد تنها استقلال از سپاهان شکایت کرده است، اما رضا درویش، مدیرعامل قرمزها امروز در گفت‌وگویی که با اصحاب رسانه‌ها داشت، اظهار کرد: پرسپولیس نیز به استقلال پیوسته و خواستار تغییر نتایج تیم صدرنشین لیگ برتر است.

آن‌طور که مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوالی پیرامون که آیا مصّر است تا این پرونده را به سرانجام برساند؟، گفت: ما خیر، اما فدراسیون و کمیته انضباطی باید مصّر باشند.

وی در ادامه توضیح داد: من این موارد را نمی‌دانم، اما قانون‌گذار روزی که قانون را گذاشت، این را عنوان کرد که اگر مواردی رعایت نشود، یا تیمی رعایت نکند، نتیجه سه بر هیچ می‌شود.

درویش با اشاره به موارد اتهامی به سپاهان گفت: علی‌الظاهر چند قرارداد آنها نرمال نیست و این چیزی است که فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرد.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین نکته جدیدی را مطرح کرد که احتمالاً در موارد شکایت پرسپولیس باشد. وی گفت: گفتند حداکثر افزایش قرارداد می‌تواند ۲۵ درصد باشد و حالا اگر افشا شود، ۱۲۵ درصد بوده است، طبق مصوبه خودشان، باید نتایج بازی‌ها تغییر کند.

کد خبر 684579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.