طرح گسترش غسالخانه معراج قزوین در دست تهیه است

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: با توجه به کمبود فضا برای خدمات‌دهی در غسالخانه معراج، طرح گسترش غسالخانه از سمت جنوب در دستور کار سازمان خدمات طراحی قرار گرفته است.

محمداسماعیل حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ایمن‌سازی و بازپیرایی بازیگاه کودک هزارجریب شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: در ادامه طرح ایمن‌سازی و بازپیرایی بازیگاه‌ها به منظور حفظ ایمنی و سلامت کودکان و ارائه خدمات مطلوب، تمام قطعات فرسوده و شکسته بازیگاه کودک هزار جریب واقع در خیابان فردوسی شمالی نوسازی شد.

وی افزود: پروژه مطالعه و طراحی سرویس بهداشتی در بوستان مطهری به سفارش شهرداری منطقه یک در دست تهیه است.

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این سرویس بهداشتی به مساحت تقریبی ۶۰ مترمربع در محل سرویس بهداشتی قبلی قرار دارد.

حافظی تصریح کرد: اهداف مهم طراحی این پروژه، توجه به ابعاد اجتماعی و ایجاد امنیت در سرویس با طراحی در تراز همکف، رعایت ضوابط مناسب‌سازی معلولان (سرویس فرنگی، در سرویس رو به بیرون)، تعبیه محل تعویض کودک، تعریف روشن و آشکار ورودی و خروجی است.

وی اضافه کرد: ترمیم و مرمت رفیوژ بلوار ابوترابی از فلکه تهران قدیم تا پل شرکت نفت به طول ۲۳۰ متر توسط عوامل اجرایی ناحیه امامزاده علی (ع) منطقه یک شهرداری قزوین انجام شد.

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین ادامه داد: این پروژه با هدف نوسازی و تعویض جداول تخریب شده و برای جلوگیری از ورود آب‌های سطحی به داخل بلوار ابوترابی انجام شده است.

حافظی گفت: طرح گسترش غسالخانه معراج به درخواست سازمان مدیریت آرامستان‌ها و توسط سازمان خدمات طراحی در دست تهیه است.

وی افزود: در این طرح، با توجه به کمبود فضا برای خدمات‌دهی در غسالخانه معراج، طرح گسترش غسالخانه معراج از جبهه جنوبی در دو طبقه در دستور کار سازمان خدمات طراحی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین اظهار کرد: با طراحی بخش گسترشی و الحاق به غسالخانه فعلی، حدود ۸۰۰ مترمربع بنا به فضای غسالخانه اضافه خواهد شد.

کد خبر 684565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.