اعزام ۴ دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر از سمنان به مرز مهران

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان از اعزام چهار دستگاه اتوبوس صفر کیلومتر از سمنان به مرز مهران برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین خبر داد.

سعید اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برحسب ابلاغ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دستور شهردار سمنان، چهار دستگاه اتوبوس تازه تحویل داده شده صفر کیلومتر، پنجشنبه، نهم شهریورماه از شهر سمنان به مرز مهران برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی اعزام شد.

وی افزود: با آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور، خدمات‌رسانی اتوبوس‌های اعزامی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان در مرز مهران آغاز شد و بر اساس توافقات و هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان مربوطه، زائران حضرت عبدالله الحسین (ع) از پایانه مرزی مهران تا محل‌های مشخص شده جابه‌جا خواهند شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: دو دستگاه اتوبوس دیگر نیز برای اعزام در حال پیگیری و تحویل است و در صورت لزوم برای اعزام به مرز مهران و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مهیا می‌شود.

به گزارش ایمنا، خادمان موکب الرضا (ع) شهرداری سمنان که هفته گذشته در قالب کاروان خدمتگزاران به زوار اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شده بودند، هم‌اکنون در حال خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) در مسیر راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی در شهر نجف هستند.

کد خبر 684562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.