بیمارستان‌ها نباید در مرکز شهرکرد متمرکز شود

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: در حال حاضر پارکینگ کافی برای بیمارستان‌ها در شهرکرد وجود ندارد و لازم است برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: از نظر شهرسازی نباید تمام بیمارستان‌های شهرکرد در مرکز شهر متمرکز شوند، چراکه در حال حاضر پارکینگ کافی برای بیمارستان‌ها در شهرکرد وجود ندارد و باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی کرد.

ماشاءالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: کادر درمان در ایام شیوع کرونا با وجود خستگی در محیط کار باز هم به فعالیت ادامه دادند و خطرات را به جان خریدند، این یک افتخار برای انقلاب است که چنین قشری صادقانه و مخلصانه در راه سلامتی هم‌وطنان فداکاری کردند.

وی ادامه داد: باور داریم پزشکان متناسب با زحمت خود درآمد ندارند و در این میان پزشکانی هستند که به‌طور رایگان مردم را معالجه می‌کنند یا در ماه رمضان در مساجد به مردم مشاوره پزشکی رایگان می‌دهند.

در ادامه فاطمه بیگی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: انتظار تعامل بیشتری از سوی علوم پزشکی با شورای اسلامی شهر را داریم و امیدواریم در خصوص کسری پارکینگ بیمارستان‌های شهرکرد اقدامی شود.

وی اضافه کرد: در حال تغییر کاربری برج‌های دوقلو هستیم، زیرا در نزدیکی مراکز درمانی هستند و هر تصمیمی می‌تواند این مراکز را تحت تأثیر قرار دهد، از این‌رو پیشنهادهای مجموعه علوم‌پزشکی مدنظر است؛ لازم است زمینه‌ای فراهم شود تا مردم مجبور نباشند برای ویزیت شدن به مراکز درمانی سایر استان‌ها مراجعه کنند.

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز تاکید کرد: تکنولوژی نوین پزشکی می‌تواند به افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن امید زندگی طولانی‌تری دهد.

وی افزود: در یک شرایط خاص، پزشک است که می‌تواند تفاوت میان مرگ و زندگی را در نظر گیرد و آن را معنی کند، همه قربانیان جرایم، حوادث و خشونت‌ها و سربازانی که در میدان‌های جنگ زخمی شده‌اند، این را خوب می‌دانند زیرا زندگی آن‌ها به مهارت پزشکان وابسته است.

کد خبر 684514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.