تامین آب برای معادن استان سمنان مورد توجه باشد

استاندار سمنان گفت: در صورت تامین آب برای معادن استان سمنان، شاهد رشد چشمگیر و جهشی در سطح کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا هاشمی امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_ در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور اظهار کرد: تاکنون ۳,۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان پرداخت شده است.

وی افزود: استان سمنان یک استان صنعتی با ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی و ۲۰۰۰ واحد صنعتی فعال است و پس از گذشت ۱۸ سال، نرخ بیکاری استان سمنان به پایین‌تر حد خود رسیده است.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در صورت تأمین آب برای معادن استان سمنان شاهد رشد چشمگیر و جهشی در سطح کشور خواهیم بود، خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر واحدهای دانش‌بنیان استان سمنان از ۷۰ به ۱۴۰ شرکت گسترش یافته است.

هاشمی با اشاره به اینکه یکی از معضلات پیش روی بانک‌ها در آینده دریافت نکردن مطالبات آن‌ها است، تصریح کرد: بدون تردید مسئولان استان سمنان از تولیدکنندگان حمایت خواهند کرد و لازمه این امر انتقال حساب‌های بانکی مؤسسات و شرکت‌های دولتی از مرکز کشور به بانک‌های استان سمنان است.

به گزارش ایمنا، افتتاح و بهره‌برداری از خط تولید شرکت دُر رنگ و شرکت فسفات در شهرک صنعتی سمنان با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور و استاندار سمنان انجام شد.

کد خبر 684506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.