لپ‌تاپ گیمینگ GIGABYTE G6 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ گیمینگ GIGABYTE G6 به تراشه نسل سیزدهم اینتل Core i7-13620H و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4060 مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ گیمینگ GIGABYTE G6 دارای نمایشگر ۱۶ اینچی +FHD با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. این محصول به تراشه نسل سیزدهم اینتل Core i7-13620H و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4060 مجهز شده است و با حافظه رم دوگانه DDR5-4800 و حافظه ذخیره‌سازی داخلی PCIe Gen 4 SSD همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه MicroSD حافظه آن را افزایش دهند.

لپ‌تاپ گیمینگ GIGABYTE G6 تقریباً ۲.۳ کیلوگرم وزن دارد، از Wi-Fi 6E برای اتصال بی‌سیم سریع و پایدار بهره می‌برد و دارای یک پورت اترنت RJ45 برای شبکه‌های سیمی قابل اعتماد است.

صفحه‌کلید این لپ‌تاپ دارای نور پس‌زمینه ۱۵ رنگ است و گزینه‌های اتصال آن نیز شامل یک پورت USB 2.0 Type-A، یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A، دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C و یک پورت HDMI با پشتیبانی از HDCP می‌شود.

لپ‌تاپ گیمینگ GIGABYTE G6 دارای دو بلندگوی دو واتی با پشتیبانی از میکروفون است و از Wi-Fi 6E، LAN و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند.

انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی ۵۴ وات ساعتی تأمین می‌‎شود، یک آداپتور برق ۱۵۰ واتی نیز در کنار این محصول عرضه می‌‎شود؛ هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و زمان عرضه لپ‌تاپ گیمینگ GIGABYTE G6 در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 684500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.