جان باختن یک نفر در پی انفجار و حریق منزل مسکونی / واژگونی خودرو یک مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از جان باختن یک نفر در پی انفجار و حریق منزل مسکونی و واژگونی MVM خبر داد.

مهدی مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شنیدن صدای انفجار، وقوع آتش‌سوزی و احتمال محبوس شدن افرادی در محل حادثه ساعت ۱۹:۰۳ روز گذشته _جمعه دهم شهریورماه_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی خمینی‌شهر گزارش شد.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور در محله آدریان خمینی‌شهر رخ داده بود، افزود: بلافاصله اکیپ امداد و اطفا از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر تصریح کرد: یک مرد ۶۴ ساله بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد و علت اولیه این حادثه، حریق نشت گاز شهری گزارش شده و علت حریق تحت بررسی است.

واژگونی خودروی MVM منجر به مصدومیت مرد ۳۸ ساله شد

وی ادامه داد: حادثه واژگونی خودروی سواری MVM ساعت ۰۶:۳۱ امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی خمینی‌شهر گزارش شد.

مرادیان با بیان اینکه حادثه مذکور در خیابان محمد طاهر منظریه رخ داده بود، خاطرنشان کرد: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه شماره سه به محل حادثه اعزام شدند و مصدوم حادثه که مردی ۳۸ ساله بود را ضمن رهاسازی، تحویل عوامل اورژانس دادند تا اقدامات درمانی لازم برای وی انجام شود.

کد خبر 684498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.