۴ پاتوق شهری در محلات منطقه ۲ اصفهان به بهره‌برداری رسید

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از توسعه پاتوق‌های محلی و شهری در راستای طرح محله‌محوری خبر داد و گفت: سال گذشته چهار پاتوق محلی در محله‌های ولدان، بابوکان، دهنو و برزان احداث شده که هزینه‌ای بالغ‌ بر ۱۵ میلیارد ریال در بر داشته است.

محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه احداث پاتوق‌های محلی یکی از گام‌های مدیریت شهری در تحقق محله‌گرایی و ارتقای سطح سلامت جسم و روح شهروندان است، اظهار کرد: پاتوق‌های محلی با ویژگی خودمانی بودن و آرامش داشتن، جزئی از کانون‌های اجتماعی است.

وی افزود: هدف از احداث پاتوق‌های شهری، کاهش نقاط بی‌دفاع شهری و تلاش برای قوی‌تر شدن تعاملات اجتماعی و ارتقای کیفیت محیط شهری است تا سرزندگی و حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی محلات شهرمان تقویت شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی در این منطقه برای زیباسازی منظر شهری، توسعه پاتوق‌های محلی، فضاهای مکث و بوستان‌های همسایگی انجام شده است که علاوه‌بر تقویت هویت محلی و همبستگی اهالی منطقه، نقش مؤثری در افزایش سلامت عمومی شهروندان خواهد داشت.

وی ادامه داد: سال گذشته چهار پاتوق محلی در محله‌های ولدان، بابوکان، دهنو و برزان احداث شده که هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال در بر داشته است.

صیرفی‌نژاد اضافه کرد: درخواست شهروندان محلات منطقه دو نیز مبنی بر احداث پاتوق شهری، آرام‌سازی و ایمن‌سازی ترافیکی، دیوارنگاره، افزایش روشنایی و نورپردازی سطح محله است که این موارد در دستور کار قرار گرفته و در مرحله تصویب طرح است.

کد خبر 684480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.