ماجرای تیراندازی در برج علیشیر دهدشت چه بود؟

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه از درگیری در برج علیشیر دهدشت خبر داد و گفت: دو مأمور فراجا در این درگیری مجروح شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح روز جمعه دهم شهریورماه، خبری مبنی بر درگیری در منطقه «برج علیشیر» شهر دهدشت منتشر شد.

بنا به گفته مردم منطقه درگیری بین دو نفر در بامداد روز جمعه اتفاق افتاد، مأموران در حال گشت‌زنی به محل اعزام شدند، که فرد یا افراد ضارب پس از مشاهده مأموران به سوی آن‌ها شلیک کرده و متواری می‌شود.

در این حادثه دو مأمور نیروی انتظامی و فرد دیگری مجروح و به بیمارستان امام خمینی دهدشت منتقل شدند که حال عمومی سه نفر مساعد است.

سعید کریمی‌زاد دادستان شهرستان کهگیلویه _ظهر جمعه دهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۴ بامداد امروز جمعه خبری مبنی بر تیراندازی به دو مأمور نیروی انتظامی گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش تمام دستورات قضائی راجع به شناسایی هویت و محل اختفای ضاربان با اذن ورود به منزل و مخفیگاه متهمان صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه گفت: هماهنگی‌های لازم جهت اقدامات درمانی ویژه با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و ریاست بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت انجام شده‌است‌.

وی در عیادت از این دو مأمور زحمت‌کش فراجا تصریح کرد: یقیناً با ضاربان و متهمان این موضوع به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد تا موجب بیم تجری متهمان و دیگران نشود.

کریمی‌زاد افزود: از وظیفه‌شناسی و مجاهدت و فداکاری مأموران فراجا که مدافعان امنیت این جامعه هستند تقدیر و تشکر کرده و دستگاه قضائی هم قطعاً حامی و پشتیبان این مجاهدت و فداکاری‌ها خواهد بود.

کد خبر 684357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.